Kort bericht vanuit Charlottetown... - Reisverslag uit Charlottetown, Canada van Alinda en Petra - WaarBenJij.nu Kort bericht vanuit Charlottetown... - Reisverslag uit Charlottetown, Canada van Alinda en Petra - WaarBenJij.nu

Kort bericht vanuit Charlottetown...

Door: Alinda en Petra

Blijf op de hoogte en volg Alinda en Petra

23 Oktober 2014 | Canada, Charlottetown

Hiii people, na een lange vlucht zijn we dan uiteindelijk waar we lange tijd naar uit hebben gezien Prince Edward Island in Canada. Maandagavond zijn we gelijk naar ons eigen huisje gegaan nadat we eerst bij Bas en Jane zijn geweest. Bas is de eigenaar van Vanco farms (waar wij gaan werken) en Jane is zijn vrouw. We hebben echt een super mooi en vrij ruim huisje met uitzicht over het water. Door Jane zijn we dinsdag wegwijs gemaakt in de supermarkt en Charlottetown. Deze eerste dagen konden we een auto lenen van Vancofarms totdat we een eigen auto hebben. Hiervoor gaan we zeer binnenkort kijken en krijgen we ook hulp. Op dit moment zijn we vooral bezig met dingen regelen (Sin nummer aanvragen, autoverzekering, bankrekening openen etc.). Wij zijn deze dagen dus super goed opgevangen door de mensen op PEI en verwachten een fijne tijd hier. Binnenkort hopen wij meer te gaan zien van de prachtige natuur hier op PEI.

• 23 Oktober 2014 - 22:13

Linda:

Leuk meiden geniet ervan :)

• 23 Oktober 2014 - 22:25

Esther:

ziet er goed uit!!!! Have fun!!!

• 23 Oktober 2014 - 22:31

Wilma :

Zo dat is een aardig huis. Succes met alles regelen en veel plezier.

• 24 Oktober 2014 - 10:13

Anita:

Heej Petra en Alinda!
    Wauw! mooi huis en omgeving!
    Veel (werk) plezier!

Liefs

• 24 Oktober 2014 - 14:26

Tom Van Dam:

Mooi huis en mooie omgeving, alles verloopt dus goed!!
    Succes maandag met werken en geniet er van!!
    Groeten Pa/Oom

• 24 Oktober 2014 - 16:47

P. Sinke:

Beste Petra (en Alinda natuurlijk),
    Fijn om te weten dat jullie zijn "geland". Wat een ruimte! Inmiddels al aan het werk? En al onderdak voor komende zondag?

Ik wens jullie een goede en leerzame tijd toe,

Hartelijke groeten,
    Piet Sinke

• 24 Oktober 2014 - 18:14

Ella Van Dam:

Hallo meiden, fijn om te horen dat alles goed en jullie zoveel hulp krijgen,
    wat een mooi huis trouwens zeg !!
    succes met werken maandag en de groetjes van,
    Ma /tante

• 24 Oktober 2014 - 18:51

Chris Hotting:

leuk om te zien en horen
    fijne tijd gewenst
    groetjes ma/pa

• 24 Oktober 2014 - 21:24

Marjolein:

Huisje...Doe mij ook zo'n huisje

• 25 Oktober 2014 - 08:11

Carla:

Beter dat jullie zo opgevangen zijn, veel plezier verder!

• 03 November 2014 - 21:32

Jannie Waterberg:

Hoi meiden, ziet er goed uit daar en ook nog mooi weer zo te zien, het is hier nu echt herfst.geniet er maar van. Groeten Jannie Waterberg

Verslag uit: Canada, Charlottetown

Alinda en Petra

Eigenlijk nog niet zo lang geleden (in januari 2014) begonnen wij met het plannen van onze reis naar Canada. In Februari hebben wij ons aangemeld voor het IEC programma en na ongeveer 6 weken hadden we onze letter of introduction gekregen zodat we bij aankomst in Canada onze werkvergunning zouden krijgen. Inmiddels zijn de vliegtickets geboekt en hopen we op 20 oktober te vliegen naar Canada. We starten onze reis in het oosten op Prince Edward Island en hopen te gaan trekken naar het westen. De bedoeling is om een auto te kopen en op deze manier rond te trekken en te einigen in Vancouver (british columbia) vanwaar we een jaar later terug vliegen naar Amsterdam

Actief sinds 08 Juni 2014